وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش| اجرای عملیات شناسایی و انهدام اهداف توسط پهپاد‌های مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش

  • کد خبر: ۱۴۲۴۸۵
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹
رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش| اجرای عملیات شناسایی و انهدام اهداف توسط پهپاد‌های مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش
سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپاد‌های مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش توانستند با پرواز بر فراز منطقه عمومی رزمایش، تحرکات نیرو‌های دشمن را رصد کرده اهداف مدنظر را منهدم کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرتیپ علیرضا شیخ سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش گفت: در ادامه مرحله اصلی رزمایش، پهپاد‌های مهاجر ۶، ابابیل ۳ نوین و آرش توانستند با پرواز بر فراز منطقه عمومی رزمایش، تحرکات نیرو‌های دشمن را رصد کرده و اهداف مدنظر را منهدم کنند.

وی افزود: پهپاد مهاجر ۶ با برد ۲ هزار کیلومتری در رده پهپاد‌های تاکتیکی و رزمی قرار می‌گیرد و قابلیت به کارگیری در انواع مأموریت‌های نظامی و غیرنظامی را دارد. این پهپاد قادر است تا ۴۰ کیلوگرم تسلیحات را زیر بال‌های خود حمل کند.

سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش تاکید کرد: در این پرنده هدایت‌پذیر از فواصل دور، قابلیت نصب و استفاده از موشک‌های هدایت لیزری، بمب‌های هدایت‌شونده و سقوط آزاد ایجاد شده است.

همچنین؛ پهپاد انهدامی آرش نیروی زمینی ارتش در یک عملیات سریع و دقیق با طی مسافت طولانی از مبدأ نقطه تعیین شده را هدف قرار داد.

گفتنی است؛ ابابیل ۳ نوین با افزایش سرعت و سقف پروازی بیش از ۱۵ هزار پا قادر است ماموریت‌های مراقبت، شناسایی و جنگ الکترونیک را با مداومت پروازی مناسب در عمق عملیاتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر انجام دهد.

پهپاد انهدامی آرش با برد ۲ هزار کیلومتری توسط متخصصان ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و تولید شده و مجهز به جستجوگر فروسرخ و الکترواپتیکی است که قابلیت‌های مضاعفی را به این پرنده می‌دهد. این پهپاد با جستجوگر‌های متنوع قادر خواهد بود اهداف مختلف ثابت و متحرک را با دقت بالا هدف قرار دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->